30 Eylül 2013 Pazartesi

tarçın diyeti mucize yaratıyor

Tarçının kan şekerini kontrol altına alarak kilo kontrolünde yardımcı olduğu yapılan araştırmalarla kanıtlanmış. Ünlülerden demet Akalın ve Gülben Ergen'inde klip çekimleri öncesi uyguladıkları tarçın diyeti, kolay yapılabilir bir tarif.
Beni okuyanlar biliyorlardır. ben kolay bulunmayacak yada çok ciddi masraf çıkartarak cebinizi yakacak listelerden mümkün mertebe uzak duruyorum. Tarçın diyeti benim çok sevdiğim ve özellikle kış aylarında çay olarak tüketilebilecek bir içecek. Hemen başlayın 

İşte mucize tarçın diyeti;
5-6 adet çubuk tarçını 2 bardak su ile yaklaşık 10 dk kaynatıyoruz. Ocağı söndürmeye yakın isterseniz 2-3 adet karanfil de ekleyebilirsiniz, ben karanfil ekleyerek içmeyi tercih ediyorum; hoş bir aroması oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder